Hasznos infók

Vetélkedőszoba házirend, avagy így lesz jó a játék!

Mielőtt jönnétek hozzánk játszani, pár gondolat arról, hogy miképp működnek nálunk a dolgok :-)

A játék célja

A Vetélkedőszoba egy szabadidős program, mely a játékosok kikapcsolódását szolgálja, egy játékos, szellemi vetélkedő formájában. A játék alatt lehetőség van átélni, hogy milyen is egy igazi tévés vetélkedő. Fizikális jellegű feladatok nincsenek, speciális öltözéket nem igényel a játék, leizzadni senki sem fog, max a játék izgalmában…

8-88 éves korosztálynak is ajánlott!

A Vetélkedőszoba kiváló budapesti program osztálykirándulás, céges csapatépítés, születésnap, legénybúcsú, lánybúcsú, családi kvízjáték, baráti összejövetel vagy gyerek kvíz számára egyaránt!
A témakörök egyénre szabhatóak, a feladatsorok egyénileg is összeállíthatóak, ebben maximálisan partnerek vagyunk. A speciális egyéni igények kizárólag akkor kerülnek pénzbe, ha a feladatok kialakítása plusz munkát igényel részünkről. Minden kérést, ötletet igyekszünk megvalósítani! Kérjük minden esetben emailben vegyétek fel velünk a kapcsolatot. Telefonon is nyilván adunk előzetes tájékoztatást, de ajánlatot, részletes programtervet emailben tudunk kidolgozni, és hivatalosan ismertetni.

Lemondási feltételek

A lefoglalt időpontot a játék előtt bármikor lehetőség van töröltetni, módosítani, mely igényt minden esetben emailben kérjük megküldeni, a vetelkedoszoba@gmail.com címünkre, sürgős esetben telefonon is. Szóval ha nem tudtok jönni, csak annyit jérünk jelezzétek, persze a lehetőségekhez kéőest minél korábban ;-)

Fizetési módok

A Vetélkedőszoba szolgáltatásait készpénzben, vagy átutalással lehet rendezni. A helyszínen bankkártyás fizetési mód jelenleg még nincsen. Papír alapú Feldobox, Meglepkék, KártyaPláza, NagyNap utalványokat elfogadunk.

Élménygarancia!

Annyira biztosak vagyunk szolgáltatásunk sikerében, hogy garanciát is adunk! Amennyiben nem voltál megelégedve a játékkal, írd meg nekünk emailben az okát, és szó nélkül visszaadjuk a pénzedet.

Érkezés

A játék előtt kérjük maximum 5-10 perccel érkezzetek, se később, se korábban, ez volna a legideálisabb.
Érkezéskor kérjük, csengessetek, az ajtón található fehér csengő segítségével. Amennyiben ennél korábban (ne adj isten később) érkeznétek, ezt kérjük, előre jelezzétek.

Távozás

A játék végén a csapatoknak a vetélkedőszobát (egy közös fotó után :-)) el kell hagyni, hogy a következő csapat érkezésére a helyszín újra fogadóképes lehessen. Igény esetén azonban birtokba vehető traccspartis helységünk. Ott előre egyeztetett ideig (általában maximum fél óra) frissítőket fogyasztani, vagy akár nassolni, tortázni, pizzázni lehet. Ezeknek az aktuális lehetőségeiről, költségeiről szívesen adunk tájékoztatást emailben.

Késés

Mivel a csapatok egymás után érkeznek, ezért sajnos a késést minden esetben a játékidőből kell levonnunk. Nyilván, ha utánatok nincs regisztrált játék, igyekszünk rugalmasan kezelni a csúszást.

Mit tartalmaz a játék?

A vetélkedőszoba saját részre történő kibérlésekor minimum egy órás játékot kínálunk (maximum 30-33 főre), de természetesen ez hosszabbítható, fél órás időintervallumokkal. A játékidőbe beletartozik a csapatok regisztrálása a vetélkedőrendszerbe, valamint a játékszabályok, és a gombrendszer megismerése, mely körülbelül max 10 percet vesz igénybe. Így az első óra nettó játékideje kb 50 perc. A tapasztalatok alapján a kiadósabb másfél órás játék, ami az ideális, mi elsősorban ezt ajánljuk kedves vendégeinknek, mert a 60 perc pikk-pakk úgy elröpül, hogy észre sem veszed :-)

Játékszabályok

A Vetélkedőszoba egy játék, de mint minden játék, igazán akkor élvezhető, ha betartjuk a játékszabályokat.

A játék egyszerű, csak úgy mint a tévés vetélkedőkön, aki úgy érzi, tudja az aktuális kérdésre a választ, megnyomja a gombot. A rendszer érzékeli, ki volt a leggyorsabb, és ekkor a játékosnak 4 másodperce van a helyes válasz megadására. A 4 másodperc pontosan elég arra, hogy ha valaki tényleg tudja a választ, akkor kimondhassa. A 4 másodperc tehát nem gondolkodási idő. Ezután a játékvezető jelzi, hogy a válasz helyes, avagy sem, és a játék folytatódik.
Kizárólag az első választ vesszük figyelembe, tehát ha valaki azt válaszolja, hogy „Alma!”, majd hirtelen rávágja, hogy ”Vagyis nem! Körte!”, és a helyes válasz a körte, akkor a választ a játékvezető nem fogja elfogadni.
Helyes válasz esetén 128 pont jár, rossz válasz esetén 128 pont vonódik le.
Amennyiben a feladat olyan jellegű, rossz válasz esetén a többiek még próbálkozhatnak a kérdés megválaszolásával, de már csak fele annyi, tehát 64 pontért, és így tovább, 32, 16, 8, 4 és végül 2 pont adható a helyes válaszért, vagy ellenkező esetben vonható le egy-egy rossz válaszért.
A játékvezető döntése szent! Vitás esetekben (bár ilyen még nem volt, és reméljük nem is lesz, hiszen ez egy játék), mindig a játékvezető döntése a mérvadó. Óvásnak, reklamációnak, pereskedésnek helye nincs! :-)

Milyen jellegű feladatok lesznek?

A Vetélkedőszoba feladatai kizárólag szellemi feladatok, de nem műveltségi!! A játék során végi ülni fogtok. Nem évszámokat fogunk kérdezni, hanem játékos feladatok várnak Rátok! De mint korábban írtam, határ a csillagos ég, volt, hogy egy osztályfőnök, kifejezetten történelmi vetélkedőt rendelt meg a diákjai számára. Legénybúcsúra, lánybúcsúra, gyerekvetélkedőre is fel vagyunk készülve! Sok nevetés vár Rátok, meglátjátok!

A Vetélkedő gombrendszer

A Vetélkedő gombrendszer egyének, és csapatok (egyének pontjainak összessége) versengését képes koordinálni. A csapatok saját nevet adhatnak meg. Gombrendszerünk 10 piros gombból, vagy 50 kézi joystick gombból, és a központi egységből áll. A rendszer speciális hangeffektekkel biztosítja a vetélkedő-show hangulatát!
50 főig minden játékosnak saját gombja van!

Viselkedési kódex

Hangsúlyozzuk, ez egy játék, bár tény, hogy van benne igazi versengés, pontosan ez adja az egész játék sava-borsát. Ez az, amitől szinte minden gondunk-bajunk elfelejtünk a játék közben, sikerül teljesen kikapcsolnunk, és a játék alatt feltöltődnünk! Azonban aki elveti a sulykot, és a többiekre zavaró hatással van, a játékvezető felszólíthatja a távozásra.
Alkoholos, drogos állapotban megtagadható a játékban való részvétel!
A csapatépítő helyszínünkön tilos dohányozni.

Rongálás

A gombrendszer drága és érzékeny műszer, aki nem rendeltetésszerűen használja (a gombokat erősen csapkodja, dobálja, a kábelét bármely módon elszakítja, eltöri), és kárt tesz benne, annak kötelessége azt megfizetni, ott, azonnal a helyszínen, készpénzben. Egy vetélkedőgomb megrongálásának díja 10.000Ft.

Jó szórakozást kíván a Vetélkedőszoba csapata!
Ákos, Gábor, Péter, Ádám

A kvíz- és szabadulószoba bázis megközelítése

Gyalogosan a Nagyvárad tértől (M3 Nagyvárad téri metróállomás, 24-es villamos Nagyvárad téri megálló) 1 perc. Az Üllői úton kell elkezdeni felfelé sétálni a Klinikák, Corvin körút irányába, és az Ernő utcán balra befordulni.
Autóval érkezőknek viszont jó tudni, hogy az Ernő utca egyirányú, mégpedig az Üllői út felől, így autóval pont a Klinikák felől érdemes jönni, és jobbra befordulni az Ernő utcába.

Weboldalunk cookie-kat használ. Az elfogadom gomb megnyomásával hozzájárulsz és elfogadod ezek használatát a böngésződben. További információt az adatkezelési tájékoztatónkban találsz.

Elfogadom